Estic que bullo

Hi ha tantes notícies sucoses al món que el meu cap ha fet un pet.

Quan el panorama mundial raciona les efemèrides a mi em resulta més senzill això d’escriure. Però és que des que ha començat l’any que no hi ha treva. Que si la corrupció, que si la materialització de les retallades, que si la família Reial que retalla en intel·ligència i és corrupta de mena… De veritat que una no pot treballar així.

Hi ha qui m’ha dit que com és que no escric. Doncs aquí tens la resposta: tinc un tap a la màquina de comunicar. M’he quedat bloquejada amb tanta impunitat, cara dura i poca vergonya.

Ganes de despotricar no me’n falten. I d’alertes al meu sistema de curiositat innata, tampoc.  Però aquest ritme de despropòsits político-financers-de-dretes-casposos-insultants, és massa per mi. Necessito un temps per processar-ho.

A aquest “qui” que m’ha dit perquè no escrius, li demano clemència! Sóc funcionària, mare d’un nen en escola bressol i amb pares pensionistes… Com tu comprendràs, no estic per que em pressionin!

(Amb molt de carinyo, pel David)

 

Anuncis

Deixa un comentari

