Uh, oh, no tinc por!

“No tinc por de res, ser valenta és molt millor que tenir força… Uh, oh, no tinc por” Diu la noia del club super3…

Ah sí, xula? Ves-te’n tu a una mani amb els nois del Puig, mona. Vas allà i els ho cantes: “Tu, esbirro! Sí, tu, el del casc, la porra, la pistola de bales de goma, i la identificació número… (ah, no que d’això no en portes…)” El que deia, ves i li crides: “Eh tu, antidisturbis: Uh, oh, no tinc por”. I a veure què passa. Demà passat estaràs asseguda a casa amb el cul cagat i la cara en una web per a que tothom s’assebenti que ets violenta, subversiva i extremadament perillosa.

No sé que dir-te, a mi arribat aquest punt els mossos d’esquadra em fan por. El sistema ja fa temps que me’n fa, però és que ara aireja els seus instruments de repressió amb tanta tranquil·litat (provocant un decantament injust de la balança, una situació d’indefensió de les persones que es manifesten) que a mi em fa tancar la boca de l’estòmac.

La facilitat amb que ens estan fent ballar al so que toquen és preocupant. La impunitat amb que estan abusant del poder i de la força, és aterridor.

M’estic pensant si sortiré al carrer l’1 de maig. I no perquè no entengui la ràbia que rebrota entre els i les manifestants, cansades de tant mangoneo i cinisme. Sinó perquè si l’any passat gairebé m’atonyinen tot i tenir l’Oriol en braços, aquest any que estan convençuts que som guerrillers/es urbanes que vam estar d’ERASMUS amb les FARC, què ens tindran preparat?

Anuncis

Deixa un comentari

